sobota 24. novembra 2012

Slovenska mafia

http://necenzurovane.sk/mafia/mafia12.html

Prala som ich. Môj manžel robil pre všetkých financmajstra! Zo všetkých politických strán boli ľudia prepojení na túto podnikateľskú skupinu. Zo Smeru, KDH a SDKÚ. Všetci sú pre mňa nehodnoverní, ak si nevedeli ustrážiť škodné v revíri. Naviac som sa obávala o život svoj a svojho syna. Nikdy nám nepovedal, prečo sme chodili s ochrankou a kto bol ten, čo nás ohrozoval. Bola som viazaná mlčanlivosťou aj bez príkazovPýtala si sa často, prečo sa chovám ako decko, ktoré ešte nedospelo. Prečo sa občas nechám uraziť svojim manželom, že som rozumovo ďaleko za jeho úrovňou. Bola to moja poistka bezpečia, mami. Hlupákovi povedia veľa aj biele kone, nespokojné, často vzdorujúce. A môj manžel mal tiež proti sebe pištoľníkov. Nikdy som nevedela, či sa vráti. Či neskončí, ako mnohí v jeho postavení. Vždy sa vrátil, lebo nebol obyčajným pešiakom. Prečo som Ti často volala zo zahraničia aj o tretej ráno? To nebol život, bolo to len prežívanie. Ak bolo obdobie, že sa rozhodovalo, či ho „zbalia“, bol najmilujúcejším manželom. Obdržala som jeho pokyny a čakala ako na vlastnú smrť. A keď ho „nezbalili“, lebo Chovanec a spol., tak to bol opäť Bubo. Keď mal ísť na výsluch, nosil dlahu, lebo mal „úraz“ na nohe. Chovanec nebol len právnik, ale aj dobrý režisér. Bez jeho rady neurobil Bubo ani krok. Vysmial sa vždy zo všetkých policajtov. Aj vyšetrovateľov. Vraj im vždy prekážalo, že je okolo tých vyšetrovaní akosi veľa mŕtvych. Vraj náhoda. Asi boli onkologickí pacienti. Lebo na onkológii sa často rodia biele kone. Tie posedenia s Dušanom Pátekom neboli o priateľstve a ja som to vedela. Boli o biznise. Aj Kojda, aj Kollár, aj Grošaft, aj Fiedler, aj ostatní boli len priatelia do biznisu. Na našej šachovnici zvanej život sú na jej diagonále najsilnejší. PENIAZMI ! Obálku otvor až keď odídem. Nechcem vidieť opäť Tvoje oči plné údivu. Lebo spravodlivosť neexistuje. Máš to zamietnuté! Len a len Chovanec mal pravdu. To Ti určite odpísali. Chovanec je tiež na tej diagonále. Zvykaj si, že na spravodlivosť nemáme príslušné konto! Zotrvať pri Bubovi znamenalo bezpečie pre mňa a môjho syna. Dnes nás nechal na odkrytom poli ako terče. Sľúbil, že nás zlikviduje, tak to urobil. A všetci mu výdatne pomáhajú. On vždy dodržal svoje slovo. Vždy tvrdil, že je mafián, čo nemá na rukách krv. Chcela by som tomu veriť! Stačí, ak takých pozná. A to pozná celkom určite. Môj syn ukrýval telefón, ktorý mu zanechal otec. Dospel skoro, a pochopil, že svedectvo v telefóne je o zlých a nebezpečných údajoch. Vydal Ti ho, lebo jeho otec mu nedal inú možnosť. Dokazovať mafiánom čokoľvek by inak bolo nemožné. Rozlúčili sme sa. A ja som pochopila, že vlastné deti často nepoznáme. Nikdy som z jej úst podobné vety nepočula. Hrať hlupáka musí byť občas zložité. Po jej odchode som si uvedomila, že aj mafiánske ženy patria medzi ženy týrané, na ktorých je páchané násilie. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára