sobota 24. novembra 2012

Biele kone, obchodne spolocnosti a Gorila...


Viac tu: http://necenzurovane.sk/mafia/mafia3.html

Gorila II, alebo ako funguje mafia
          Keď internetom koloval spis Gorila, ja už vtedy som mala jeden podobný, autentický, nefalšovaný spis v dcérinom dome, a neskôr v trezore.. Keď ho odmietli vyšetrovatelia, odniesol si ho Tom Nicholson. So slovami – toto je Gorila II. Tie mená v ňom poznal dôvernejšie ako ja. Mafia má presnú štruktúru a mafiáni si len namýšľajú, že sa tratili v dave. Mafia má svojich šéfov, podriadených šéfom, poskokov v štatutárnych a dozorných radách obchodných spoločností a biele kone. Vymyslí sa názov obchodnej spoločnosti, určí sa sídlo podľa ústretového daňového úradu, výšku fiktívnych faktúr a súm na zmluvách určí podšéf komunity aj cieľovú obchodnú spoločnosť. Firma s daňovými nedoplatkami putuje na bieleho koňa, a DPH k vyvoleným. Navzájom sa musia rešpektovať, zachovávať mlčanlivosť a najmä poslušnosť. Tých listín a ucelených spisov, ako iných dôkazov bolo veľa a preštudovať to bolo časovo veľmi náročné. Naviac som sa obávala, že gauneri by sa ich mohli zmocniť. Keď ponúkali len milión za doklady a dva milióny za telefón, vedela som že sú to privandrovalci od rôznych odnoží a neposlal ich môj exzať. On je veľkorysý, taká suma je pre neho zanedbateľná. Oddelila som si preto listinné dôkazy o majetku môjho exzaťa, obchodných transakciách a účtoch, ktoré by mohli preukázať jeho životnú úroveň a rovnako vyvrátiť jeho klamstvá a obštrukcie pri dokazovaní vo veci návrhu na zvýšenie výživného pre môjho vnuka. Nepotrebovali sme dosiahnuť to, aby kopíroval môj vnuk životnú úroveň svojho otca, lebo taká ho už dávno unavila, potrebovali sme len málo, a to, aby si jeho otec splnil zákonom stanovenú povinnosť a o svojho syna sa primerane postaral. Exzať vedel, že moja dcéra je chorá, a pracovať nemôže. A svoje úspory vložila do rekonštrukcie rodinného domu, tak ako to nariadil. Pokiaľ ona so synom strádala a hľadala východiská, ako preklenúť situáciu do rozhodnutia súdu, môj exzať sa vyvážal v luxusnom Bentley po Prahe, do Bratislavy  na obchodné rokovanie ho prepravovalo súkromné lietadlo a rehabilitoval v najluxusnejších prímorských destináciách. Na tom by nič nebolo, pokiaľ by synovi neutiahol opasok práve tak, ako naša vláda občanovi, a nechal mu dýchať. Mafia je zvláštna komunita darebákov. Sú medzi nimi však aj takí, ktorými vie zalomcovať svedomie. A posielali anonymné odkazy. Pravdivé. Pomohli nám a ďakujem.


V nájdených dokladoch som začala listovať podrobne. V obchodnom registri som prešla viac, ako 800 obchodných spoločností. Veľmi vzácne boli najmä exzaťovou rukou písané poznámky. To sú veci, ktoré v účtovníctve nikto nenájde. Za každou tou listinou som mala dôvod vstať a odísť na políciu. Čo krok mafiána, to úbytok v štátnej pokladni. Nechápem, kde berú biele goliere tú drzosť, tú istotu o svojej beztrestnosti, o svojej moci nad všetkými.
          Musela som sa veľmi snažiť na obsah dokumentov na chvíľu zabudnúť, a stotožniť sa s inštitútom tzv. blízkej osoby, za ktorú som chcela exzaťa považovať vzhľadom k tomu, že mi dal vnuka. Inteligentného, empatického, pokorného, ktorý stál po boku svojej matky a vzájomne sa podporovali na ceste horúcim peklom, ktoré im pripravil ich otec a exmanžel. Ako občan som bola už dávno povinná v prípade, ak som zistila podozrenia z trestnej činnosti kontaktovať orgány činné v trestnom konaní. Túto možnosť som akceptovala len v prípade, ak nebudem inak schopná preukázať svoje tvrdenia o majetnosti exzaťa. Brala som v úvahu aj ďalší fakt, a to, že tu vyrastá môj vnuk, a nechcela som, aby bol jeho život ovplyvnený tieňom z činnosti jeho otca. Žiaľ, aj s touto skutočnosťou sa môj vnuk a moja dcéra budú musieť vyrovnať. Mafia je totiž veľmi nebezpečná pre nás všetkých a treba sa jej raz a navždy zbaviť.
           Za úder pod pás som považovala kroky právneho zástupcu. Na jeho amorálnosť a absenciu dodržiavania sľubu advokáta som bola pripravená už z čias pred rozvodom. Že sa postaví na stranu odporcu proti môjmu vnukovi, ktorý vyrastal pred jeho očami by ma nenapadlo ani v najhoršom sne. V listinách som našla, že bol jeho právnym zástupcom v trestných veciach. Vtedy však obhajoval svojho klienta z podozrení zo závažných majetkových deliktov a vtedy je možné akceptovať aj kroky advokátov, keď použijú na obranu čokoľvek. Aj umenie z ostrých nábojov vyrobiť v dôkaznom konaní slepé. Napríklad. Ale klamať vedome o nemajetnosti svojho klienta, čím existenčne likviduje jeho syna,  klamať vedome sudcovi do očí je obraz právnickej morálky jedincov AK.  

Keďže so súdmi som doteraz nemala veľa skúseností, stačili mi aj doterajšie, aby som mohla poznať, ako si štátni úradníci neplnia svoje poslanie na dobre platených stoličkách.
Namiesto toho, aby som svoj čas venovala vydieranej, okrádanej rodine, mohla pracovať a zarábať, chodila som ako stopársky psík a suplovala štát. Ak by si plnil svoje povinnosti štátny úradník v Obchodnom registri a na Daňovom úrade, nemali by to podvodníci také jednoduché. Ak by si zodpovední plnili svoje povinnosti, Obchodný register by bol zdrojom ďalších príjmov do ŠR. V zmysle zákona kto si neplní povinnosti a viac ako dva roky nezakladá do Zbierky listín príslušné dokumenty, mal by byť sankcionovaný pokutou až do výšky 3 300 Eur. Chcela by som vidieť, koľkí takto boli sankcionovaní za porušenie zákona. Pán minister financií môže naplniť stranu príjmov štátneho rozpočtu o milióny. Ak by daňoví úradníci nerobili miestne zisťovanie odpočtov DPH pri kávičke v reštaurácii, ak by občas skontrolovali daňovníka, ak je viac zdaňovacích období za sebou nasledujúcich v hlbokej strate a so záväzkami voči štátu, ak by účtovné výkazy a daňové výkazy boli hodnoverné, súdne konania by boli efektívnejšie, rýchlejšie, ušetrili by  prácu sudcom, ušetrili by sme finančné prostriedky zrýchlením súdnych konaní, odstránili by sa problémy pri dokazovaní  príjmov, veľkosti obchodných podielov tunelárov, a tým aj zreálnila vymožiteľnosť práva oprávnených v súdnych konaniach. Keďže toto na Slovensku nefunguje, existuje dôkazová tieseň, a oprávnený proti povinnému je v značnej nevýhode.     
Takže som teda musela začať zaoberať aj smskami v telefóne, ktorý exzať doma zanechal. Samozrejme, len keď nebol doma môj vnuk. Bolo to ešte jeho tajomstvo a snaha chrániť otca. Aj keď by to malo byť vlastne naopak. Ale múdrosť občas predstihuje vek a to je dobre. Bola to náročná práca, musela som ku každému telefónnemu číslu priradiť meno. O tri dni som mala prehľad o tom, že som čím ďalej, tým vo väčšej šlamastike. Boli to mená z Gorily, ľudia z politických strán, z vlády, z parlamentu, z prestížnych advokátskych kancelárií, z bánk, z podnikateľských kruhov, vzájomne niektorí z nich podľa môjho podozrenia korumpujúcich, obchodujúcich na hrane zákona či ďaleko za hranou.        



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára